Середній
|
Достатній
|
Високий
|
|
Кількість монет
|
19-23 монети
|
24-29 монет
|
30-35 монет
|
Розуміння завдання
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього
відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не
аналізується і не оцінюється
|
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє
відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї;
використовується обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Виконання завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або
не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби
оцінити або проаналізувати інформацію
|
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина
інформації неточна або не має прямого відношення до теми
|
Оцінюються роботи різних періодів; висновки
аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела
цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
|
Результат роботи
|
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо;
не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
|
Точність і структурованість інформації; привабливе
оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації.
Робота схожа на інші учнівські роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся
інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і
відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу,
визначеність позиції
|
Творчий підхід
|
Учень просто копіює інформацію із запропонованих
джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою
квеста
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться
порівняння, але не робляться висновки
|
Представлені різні підходи до вирішення проблеми.
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогруп
|
Створено на
основі матеріалів:
Желізняк Л. Д. Технологія «Веб-квест» на уроках інформатики
[Електронний ресурс] / Л. Д. Желізняк //
Освіта.ua : [сайт]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/30734/ , вільний.
Немає коментарів:
Дописати коментар